Provozní řád

Vzdělávací a poradenské prostory “Na Dolňáku”

(Dolní náměstí 172, Olomouc)

Rezervace a využívání prostor

  • Nájemce smí využívat prostory pouze v čase rezervovaném prostřednictvím rezervačního systému. Je možné přijít nejdříve 30 minut před začátkem rezervace a odcházet nejpozději 30 minut po jejím skončení.
    Nájemce smí využívat pouze ty prostory, které si zablokoval v rezervačním systému, případně navíc:
  • Celodenní rezervace sálu (např. na celodenní kurz) – nájemce může navíc využít kuchyňku a pracovnu.
    Rezervace terapeutovny – nájemce může využít kuchyňku.

Platba za pronájem

Faktura za pronájem je automaticky vystavena a odeslána na email nájemce po zarezervování termínu v kalendáři. Nájemce se zavazuje uhradit fakturu do data splatnosti uvedeného na faktuře.

Udržování pořádku

Nájemce se zavazuje vracet prostory v původním stavu.
V případě využití kuchyňky je nájemce povinen umýt použité nádobí, uklidit linku a vynést odpad.
Hloubkový úklid není nutný.

Hlášení závad a spotřebovaného materiálu

Nájemce se zavazuje bezprostředně nahlásit jakékoliv závady nebo dopotřebování zásob (toaletní papír apod.) odpovědné osobě (viz kontakty níže).

Odpovědnost za škody

Nájemce nese odpovědnost za jakékoli poškození vybavení nebo prostor, ke kterému dojde během jeho rezervace.
V případě způsobení škody je povinen ji neprodleně nahlásit odpovědné osobě (viz kontakty níže) a dohodnout se na jejím uhrazení.

Bezpečnost a pravidla chování

V prostorách je zakázáno kouření a manipulace s otevřeným ohněm (svíčky pod dohledem jsou povoleny).
Nájemce se zavazuje dodržovat bezpečnostní předpisy a nerušit ostatní uživatele budovy.
V případě jakéhokoliv úrazu či mimořádné situace je nutné informovat odpovědnou osobu (viz kontakty níže).

Používání vybavení

Nájemce smí využívat pouze to vybavení, které je součástí pronajatých prostor, pokud není předem dohodnuto jinak.
Jakékoliv technické vybavení (projektory, reproduktory apod.) musí být používáno šetrně a dle instrukcí.

Respekt k ostatním uživatelům prostor

Nájemce se zavazuje nerušit ostatní probíhající kurzy nebo konzultace nadměrným hlukem.
Je nutné zachovávat klid na chodbách a ve společných prostorách.

Otevírací doba a přístup do prostor

Prostory jsou dostupné v určených otevíracích hodinách.
V případě potřeby přístupu mimo běžnou dobu je nutná předchozí domluva.

Reklamační řád, záruka a odstoupení od smlouvy

Podmínky pro zrušení rezervace

Pokud dojde ke zrušení objednávky k pronájmu prostor do 30 dnů (včetně) před datem akce, činí stornovací poplatek 10 % z celkové ceny pronájmu.
Dojde-li ke zrušení objednávky k pronájmu prostor od 29 do 15 dnů (včetně) před datem akce, činí stornovací poplatek 50 % z celkové ceny pronájmu. 
Dojde-li ke zrušení objednávky k pronájmu prostor v době od 14 dní do dne konání akce, činí stornovací poplatek 100 % z celkové ceny pronájmu.