První český kongres

SocioEmočního Učení

 

děti, emoce a vztahy 

18.-23. září 2023

3. den 

Videa můžete zhlédnout už jen: 

Úvodní video - Mgr. Kateřina Palová, Ph.D.

3. DEN kongresu si určitě nenechte ujít tyto rozhovory:

3. DEN

Kateřina Palová: K dětem s respektem

Psycholožka, lektorka

3. DEN

Eva Rybková: Emoční vývoj v pubertě

Celostní koučka

3. DEN

Marcela Zajícová: Proces adaptace na MŠ

Předškolní pedagožka, lektorka

Palová Kateřina: K dětem s respektem

Více o Kateřině

Jsem dětská psycholožka na rodičovské dovolené, která se po večerech věnuje osvětě v oblasti duševního zdraví dětí v rámci projektu “SocioEmoční Učení”. Prostřednictvím on-line i offline kurzů učím rodiče a pedagogy, jak s dětmi mluvit o emocích a podporovat mezi nimi dobré vztahy. V minulosti jsem působila jako dětský krizový intervent, na pozici školního psychologa či externího kouče jsem aktivně spolupracovala s osmi školami a věnovala se výuce sebezkušenostních předmětů na Univerzitě Palackého v Olomouci. Mám za sebou řadu výcviků, ze kterých ve své práci čerpám - např. pětiletý výcvik pro práci s problémovými třídami, adleriánský přístup v poradenství a terapii, koučovací přístup zaměřený na řešení či krizovou intervenci.

Rybková Eva: Emoční vývoj v pubertě

Více o Evě

Jsem celostní koučka se specializací na leadership, chcete-li schopnost vést - protože vše v našem životě je o vedení - sebe sama i ostatních. Jsem expertka na pubertu a mezigenerační komunikaci. Provádím náročnými životními situacemi k nejlepší verzi sebe sama. Jsem matka, dcera, partnerka, koučka, manažerka a studentka neurověd. Své seberozvojové programy a kurzy, které tvořím, stavím na třech pilířích: 1) vlastní zkušenost a zkušenost mých klientů; 2) akademické zdroje z vlastních studií pěti vysokých škol; 3) výstupy z ověřených zejména neurovědeckých výzkumů.

Zajícová Marcela: Proces adaptace na MŠ

Více o Marcele

Jsem předškolní pedagožka, lektorka a autorka projektu Předškolní poradna. Vzdělávám předškolní pedagogy a pomáhám jim zvýšit profesní sebejistotu. Předávám pedagogům praktické tipy, díky kterým navážou funkční spolupráci s rodiči a pomohou jim projít velkou životní změnou spojenou s nástupem jejich dítěte do MŠ. Jsem také mámou třech dětí a procesem adaptace na MŠ jsem si prošla i z pozice rodiče.

CHCETE PROHLOUBIT SVÉ ZNALOSTI V OBLASTI SOCIOEMOČNÍHO UČENÍ? 

PŘIDEJTE SE K NÁM!

Akční bonus pro přihlášené do 24. září - všechny kongresové rozhovory + plný obsah klubu Empatik na 3 měsíce. Přihlaste se ZDE >>

Přidejte se do diskuze

  1. Eva Mouchová napsal:

    Video paní lektorky Marcely Zajícové by se mělo dostat hlavně k rodičům. Adaptace je v měm velice pěkně a srozumitelně podána. Někdy se setkávám s tím, že mamka při předání dítěte pláče. Ono nechápe proč, co mu v té školce “ hrozí“, vždyť ono si jde hrát za kamarády a to je přece prima. Ta nejistota začne na dítě dopadat v dalších dnech, dostaví se pláč a adaptace se zbytečně prodlužuje. Téma je výborně zpracováno. Děkuji

  2. Ivana Vyhnánková napsal:

    Jelikož se v u nás ve školce zabýváme adaptačním programem moc mi obohatila náhled lektorka Marcela Zajícová. S prostředím třídy, škoiy se mohou děti seznámit již v předcházejícím roce než do ní nastoupí a to formou herniček s rodiči a p. učitelkami. Omlouvám se, ale moc nechápu tu webovou stránku, tak ji neuvádím.

    • info@katerinapalova.cz napsal:

      Ivano, děkujeme. Ten komentář s webovou stránkou zase nechápu já, tak nemůžu pomoct 🙁 Kateřina

  3. Marcela napsal:

    Toto video bylo velkým přínosem. Opět si některé rady vyzkouším. Moc zajímavé. Děkuji M.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Mgr. Kateřina Palová, Ph.D.

Autorka projektu

Dětská psycholožka působící především ve školství. Pracuje s dětmi, rodiči a učiteli. Její hlavní specializací je práce s dětskými skupinami. Autorka projektu "SocioEmoční Učení - učíme děti o emocích a o vztazích".